Pages

Thursday, 12 October 2017

kabare :)

kabare!!!
hahahhaha gile lama kentang aku x hapdet langsung blog sendu ku ini
tp sebenarnye aku bukak hari2
hahahhahahaha
aku rajin blog walking...tp nk post entry adalah satu kemalasan yg teramat2
penyakit M ni mmg kene jauhkan
bila da dekat ni la jadi nye last entri bln jan 
ni dah oktober dah makcik oi
hahhahahaha

mende nk cerita bila dah lama sgt x bercerita pon xtau
kita kasi rangkol je la ye
moga2 pasni rajin le aku nk hapdate 

alhamdulillah aisyah medina pon dah 20months
dah petah bercakap da pon
nk jd kakak dah pon
opps  hahahahahha
alhamdulillah seconds pregnancy ni secara natural
rezeki Allah nk bg 
kami terima dengan hati yang gembira

aisyah still breasfeed tp dah x full la sbb da ade adik dalam porot
aku bg direct je xpam dah :) dapat fullbreasfeed sampai aisyah 17months alhamdulillah
tepok bahu sendiri :) hehehehe...
insyaallah nk genapkan sampai 2 tahun...doc kata x de masalah selagi aku kuat 
dengan syarat kene makan hahahahha 
tu x jadi masalah makan bkn masalah aku hahahahaha

aisyah nur medina

xde umi nk tulis perkembangan aisyah kat blog sendu ni
takpe sayang yang penting awak membesar dengan sihat dan bijak
nnt mane umi ingt umi tulis ye
hahahahahhaa
tgg umi rajin ntah bile

bye uols!




1 comments:

  1. Yeay....kakak aisyah dah nak dpt adik dah...congrate Mama Reha.

    ReplyDelete