Pages

Thursday, 18 February 2016

masih bersiaran

yeeeaahhh
masih lg bersiaran
lom ade lagi tanda2 baby nak keluar x pe lom ms nye lagi
baru 39 minggu...hahahahha ayat sedapkan hati sendiri

salah satu usaha ku sekarang hari2 adalah hari tanpa lif
naik turun je la tangga pelan2...ofis akukat tingkat 5 je pon hehheeeheheh
gigihkan...lg gigih semlm aku turun dr tingkat 12...turun je la mampu naik tingkat 12 
haru kang hahahahahahhah

incik am pon da soh cuti awal...tp iols is sayang coti :)
selagi larat aku koje je la dok umah pon baring makan tdo je kan baik aku koje :)
le gak aku turun naik tangga

hari ni checkup kat hospital lg dan doc dah bg surat untuk masuk ward
kalau masih belom bersalin 2 mac ni kene serah diri..
huhuuhu.....ok baby keluar sebelum tarikh tu ye sayang...
hari2 dok cakap hahahahahahha

doakan ye :)

2 comments:

  1. wah dah xlama tu.. aku anak no 2 overdue tau. penat je cuti awal seminggu sbb igt nak kuar awal mcm kasyah sekali lmbt seminggu. rugi cuti aku 2 minggu for nothing. habis pntg terus kena masuk keje.. huhuhu. papepun semoga urusan ko dipermudahkan. ko bersalin hospital mana? serdang ke HKL?

    ReplyDelete
  2. Ummi Reha,

    Aunty Yana tag Ummir Reha ni..hehe

    http://leeyanaradhi.blogspot.my/2016/03/25-things-that-make-me-happy-25-perkara.html

    ReplyDelete