Pages

Wednesday, 17 June 2015

salam ramadhan

assalamualaikum
waahhh kejap je kan! esok da ramadhan kita semua umat islam dah berpuasa :)
alhamdulillah kita masih diketemukan lagi dengan ramadhan thn ni..
korang xyah dok nk pk ponteng pose sgt ye!
umo makin tua kot hahahahahahha!

insyaallah
aku nk ucapkan selamat berpuase kepada semua umat islam
semoga ibadah puasa tahun ni dipermudahkan dan berkati  oleh Allah
Jgn lupe semayang terwih!
Jgn lupe sahur walaupon seteguk air!

Hopefully aku dan keluarga diberi kesihatan yang baik untuk menjalani ibadah puase thn ni :)
dan semoga puase penuh tahun ni! insyaallah ...amin...


Tuesday, 2 June 2015

xcukop 24jam :(


kalau la...kalau la!
huaaaarrggggggg
xcukop jam nak buat some benda :(
nk tambah jd 32 jam boleh??????????????



sumber gambar pakcik google!

kalau la boleh aku jd mcm octopus ni!
terlalu banyak tuntutan yang perlu dibuat
dah kata amanah dan tanggungjawab insyaallah selagi mampu kan!

keadaan x mengizin kan untuk aku  berblog seminggu dua ni
nak nages rs! huhuhuhuhu

nnt aku hapdate ye :)
banyak utang ngn blog sendri

*larian pekerja muda 9-5 @ putrajaya
*sensasi zumba @ titiwangsa
*apc sayang
*bala & carmen wedd
* 6th appoitment @ TVS & clomid
*larian TM Fan Run
*7th appoiment @ TVS


arrhhhgggggg banyak nye utang nnt ye satu persatu sb keadaan mmg x mengizin kan..ini pon aku curik tulang jap ni lepas balik dr hospital
huaaaarrgghhh double2!!!!

last!
korang doa kan aku untuk iui 8 jun ni :)
semoga semuanya berjalan lancar dan berjaya
insyaallah amin!

bye :)