Pages

Wednesday, 30 September 2015

first kicking of baby

hehehehe
hai korang :)



alhamdulillah da nak hampir separuh perjalanan mgg ni masok minggu ke 19
keadaan aku????alhamdulillah  mcm biasa & sama 
ade member2 kata maybe baby boy sbb x de alahan..ye ke?????
hahahahahha 
ala x kisahkan baby gurl o boy janji sihat & cukup sifat...amin....

rutin checkup kat kkia pon alhamdulillah some nye ok...last cek hb 12.7 
gula pon ok :)
alhamdulillah
cuma checkup bulan 10 ni mmg kene minom air gula sbb fakto keturunan kan
redho je la....ahhahahahahah

berat pon da boleh kawal idok le macam mula2 dulu asik naik berkilo2
hahahahahah sekarang maintain naik dlm 500gram ke 1kg shj 
tp hakikatnye muke makin membolat!berat aku dah 71 ok!!! hahahahaahah
xpe redho lg hahahahahaha

moment yang paling best!!!!first kicking of baby alhamdulillah!!!

aku dah mula rs kehadiran si kecik kat dalam ni masa 17w
rasa mcm rama2 gerak..ke angin...tapi bila baring diam2 pengang mmg dapat rs
senyum sorang2 time tu..alhamdulillah aku diberi peluang merasai kehadiran satu nyawa dalam rahim ku :) 

sekarang kalau baring tgk tv da dpat makin kuat rs pergerakan sikecik kat dalam
dah mula ade tendangan kecik2 manje dr dia hehehehehehe
kadang2 saje bagi lapo betol2 sebb nk suroh dia gerak
hahahah sorry la ye sayang umi mmg suke mendengki awk jek...dengki kjap2 je..pastu laju2 g minom susu hahahahhahaha

sekarang aku checkup di KKIA dan kat HKL
doc kat HKL kata untuk diorang pantau keadaan sehingga 36w memandangkan aku buat IUI di HKL...so diorang akan pantau ...lepas 36 week diorang akan bg aku pilihan untuk bersalin dimana.....it's ok doc... aku ok jek
kalau pk secara positif kat situ mmg ramai pakar kan..insyaallah
so sekarang setiap bulan mmg kene 2x checkup dengan prosedur yang sama
heheheheheh agak2 boleh x kalau aku bgtau KKIA utk cek di HKL sahaja sbb sama jerk kan
nnt la next checkup aku try tanye...

alhamdulillah baby sihat dan berkembang aktif tiap kali scan mst bergerak2 jek
aku senyum sesorang jek la tgk sbb baba dia sampai hrni lom dapat lg tgk...setiap kali kene g scan mst time kursus time meeting hahahahahaha
xpe nnt kita g klinik jek scan luar yek baba :)
kalau bb gerak pon cepat2 aku panggil am soh rs! baba dia yang excited
last2 baba kata x dek pon hahahahahahahah
tunggu ye baba nnt bg baby tendang kuat sikit hahahahaahaha


doakan semoga semuanya dipermudahkan ye :)

doa aku sentiasa bersama kawan2 yang masih berusaha agar dapat merasai pengalaman yang sama :) insyaallah amin










1 comments:

  1. Semoga dipermudahkan hingga selamat melahirkan Reha & Am JR.. :)

    ReplyDelete