Pages

Friday, 21 August 2015

share :)

salam jumaat :)
ok nak kongsi kan something hr ni :)
antara ape yang aku amik sebelum ni...aku mmg x amik ape2 supliment lain selain habatulsauda sejak dr awal tahun...habtulsauda aku amik sebj pagi sebelum breakfast & sebj sebelom tdo.
mmg itu yang aku n incek am amalkan. 
tapi tergerak hati plak nk try satu produk ni dalam bulan april- mei yang lepas...aku follow instagram mari hamil produk madinah.
aku bukan jenis yang cepat terpengaruh ngn suppliment2 ni tapi yang ni aku mcm nak sgt sbb bahan asas dia serbuk derbunga kurma & buah zuriat yang dan da siap2 dibuat dalam bentuk kapsul...so senang telan je...kalau nk ikotkan yang serbuk o masih buah ssh nak telan kan....heheheheheh

intagram : mari_hamil_produk_madinah


hasil yang terpengaruh :) pas bgtau incik am dia pon ok...so aku pon amk set kesuburan suami isteri :)
untuk isteri ade kapsul buah zuriat
kapsul debunga kurma
pati delima glusan
untuk suami lak kapsul tongkat ali
dan dia bg free opk dan free upt yang x digunakan sampai sekarang hahahahahhahahahh

set yang aku amik

dan untuk pertama kali nya aku habiskan some nye hahahahahahah
mcm x caye je sbb sebelom ni mmg xpnah aku abiskan ape2 supliment..kira ape yang aku beli mmg last ke tong sampah je...hehehe
lg pon set ni hanya bertahan sebulan je so mmg boleh la aku abis kan..kan....
heheheheheheh....

ok tu je yang aku nk kongsikan kalau korang nak try le follow instagram dia ye :)
x salah mencuba kan...ape yang baik kita kongsikan bersama!

bye!


0 comments:

Post a Comment