Pages

Wednesday, 19 August 2015

riang raya risda, raya puspanita &raya bahagian :)


cerita raya kat opis
xde gambo makan sbb bile jumpe makan terus lupe nk gambo hahahahahhaah
ni gambo sebelom majlis raya kat opis pd 30 julai :)



tuan tanah tahun ni beraya sakan
sbb tolak semua job
mmg aku x amk jd emcee o bridget seni tahun ni
so boleh le posing2 n makan puas2 hahahahahahahah
hasil dia...berat bertambah2 wei....isau dah aku sekarang ni :) time makan x ingt donia mcm ni lah!
hahahahhaahhhaaa

with opismate kakyus &eja





with team bridget yang super giler! 
hahahahahhahahaaha





pastu 3 ogos kami sambut plak raya puspanita 
tapi kali ni dipaksa rela untuk jd emcee
so tuan tanah mmg bz x sempat nak bergambo ye
makn pon ape yang lalu depan mata je

next plak kami sambut raya bahagian pada jumaat tu 7 ogos
mmg kenyang a asik makan2 jek kan
masa raya bahagian aku x amk port so boleh la posing2 hahahahahah

see sempat tau selpie ngn menteri baru
YB dato Sri Ismail Sabri b yaakob + pengarah bahagian + ketua pengarah :)



ni ngan team bahagian tanam semula dan perladangan
tahun ni diorang kaut semua kategori..bawak balik 5k wei
dasyat tol! hahahahahahhaa


harus ade tuan tanah hehehheheheheeh
alhamdulillah selesai bulan raya kan
memang berat naik bertambah2 asik makan je koje nye
hehehe

last!

perkembangan diri aku sendiri plak
alhamdulillah aku seperti bese je
xde mabok2 o muntah2 o pening2 o feel2 hehehhe
harap2 berterusan sampai masa dan saat melahirkan insyaallah amin
si tecit kat dalam da masok 13w - mgg terakhir 1trimester
aku da pon buat buku pink n alhamdulillah some nya ok!
baba dia eksited kemain dr awal hahahahah
tapi kan satu je aku risau
masalah nye aku ni  sentiasa berselera je makan ape pon...
air masak pon sedap pd aku
hahahahah boleh??? tapi memang aku elakkan air manis
 rutin aku mmg air masak n susu HL je
tu pon bertambah2 gak berat...some kat opis tegur pp makin bolat sekarang
isau gak sekarang ni....tapi bile tgk perot sendr  makin bolat berisi aku senyum sendr...
lantak la...janji si tecit kt dalam perot umi sihat 
tapi tetap isau takot next apoitment selasa depan takot kene marah 
adoooiiii!!






4 comments:

  1. kena marah sbb berat naik byk tu standard ah. ko bo layankan aje. asalkan sihat xde pape komplikasi ok jek. nurse2 mmg gitu. die igt sume org sama. kalo dah spesis senang naik mcm kite ni xmakan pon naik jugak nak buat camne. Dulu2 masa aku first pregnant stress gak tp lama2 aku buat tak reti je kalo die bising. badan aku bukan badan ko. aku yg rasa aku taulah. gitu konsepnya.. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan....adoiii...takot..tapi aku kene tebalkan gak telinga aku ni huhuhuhuhuhuhuh

      Delete
  2. bestnye baby bump da nmpk sket..hehe.. xpe reha da puas diet aritu kan.. skrg ingt makan utk si tecit je...hehhe..

    take care reha.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhah baby bump + lelemak sebelom tu :)

      Delete