Pages

Monday, 17 August 2015

raya 2015

hai ulos :)
raya da abes baru sibok nk update pasal raya hhahahahahha
alhamdulillah tahun ni seperti tahun2 sebelom aku beraya kat segamat :)
ye la incik am pon da x de sape2 cuma tinggal adik beradik jek...so mmg raya kampung aku jek la
hahahah x de perbalahan nak raya kat mane2 ye...raya pose ke raya haji is  SEGAMAT :)

xde cerita yang best nak cite pasal raya sebenarnye pagi2
mcm bese pas makan dan salam2 kami beraya umah makcik2 sekeliling je..
adik beradik abah some sekampung so jalan kaki je kesana kemari...belom tghari da abes pusing
hahhahaha..blk tdo...hari2 berikutnya aku banyak melepak yo kat umah...
ms raya tu aku mmg kuat tdo...malas nak bukak mata
gile pemalas hahahahahahah

stay kampung sampai la raya ke 4..isnin blk kl raya sebelah incek am!
simple jek kan raya aku..dan bosan hahahahhaaha


belanje satu gambo tuan tanah dipagi raya :)

raya tahun ni masih gambo berdua :)
alhamdulillah tp penuh bermakna sbb si tecit da ade kat perot umi :)
ade la sedikit eksited nye raya kali ni...walau kami je yang tau hihihihihhi

bye!


0 comments:

Post a Comment