Pages

Friday, 3 July 2015

ABOK SUDAH!

salam ramadhan uolllsss!
alhamdulillah 16 ramadhan sudah tp makcik baru berkesempatan nk update blog kan.....kan...
hahhahhaaaa....Berabok wei!!!!!!!!!!!!!!!

mcm mne puase korang?????
alhamdulillah tuan tanah masih berpuase, & insyaallah aku akan cuba gagahkan diri sehingga abis puase tahun ni hihihihiii ...nnt aku cerita pasal ni later ye hihihihii sabar2

buat ms ni aku tetap masak hari walaupon sampai umah dah kol6 lebih
gigih x makcik....hahhaahahaha gigih x gigih la....

setakat ni baru 2 kali aku buke luar tu sekali kat de palma hotel ngn member opis sekali kat bora ombak ngn gang opis am...org blanje aku jalan jerk hahhaaahhahhaa

tp x de gambo....x bergambo sbb dah lapo...lauk aku masak hari2 pon simple2 je
so x de yang speacial...janji boleh makan n kenyang hahhahaaha

ok...aku ngh kursus sebenarnye...saje gatal nk update blog! bye!!!!!

p/s : member baik aku akila selamat bersalin bb boy ketiga semalam alhamdulillah next try gegirl plak ye hhahahahahaa

6 comments:

  1. Salam Reha...dah ada berita baik ke sempena bulan ramadhan ni? Dah ada rezeki lepas makan clomid? :)

    ReplyDelete
  2. Pregnant?? Patut lama tak nampak kat IG.. share la good news nanti ;)

    ReplyDelete
  3. ko dah ada berita gembira ke? tahniah in advance beb.

    ReplyDelete
  4. salam...

    nnti jgn lupa emel alamat ye..nk hntr hadiah menang GA (^_^)

    http://kameqdeanna.blogspot.com/2015/07/senarai-pemenang-belum-tuntut-hadiah.html

    ReplyDelete
  5. INSYAALLAH nnt aku update k :) sabar2 hihihihihihi

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete