Pages

Friday, 8 May 2015

ara sempot

ni kisah sebelom kami bergerak ke jb ari jumaat hari tu :)
pagi2 dalam kol4pg nana dah call aku mintak hantar kan ara ke klinik sbb batok n sempot.
risau sbb nak g berjalan kan...kang kalau demam x best la plak

so kami bangun siap2 terus bawak kluar some beg2 baju sekali senang sekali jalan
terus amik ara n misi mencari klinik 24jam!
satu serdang kami pusing x de pon klinik yang bukak
dok pk2  nk ke equine, bangi o sg besi?
sg besi jek la...tawakal je la kalau kene pusing balik kan sebb x le nak lambat 
kol 7 kami dah nk kene gerak ke kl sentral.

naseb baik ade klinik 24 jam kat sg besi
Poliklinik  An Nisa.. ok selamat
sampai kene la menunggu kejap...doc bangun tdo hahahahaha
masok n amik gas untuk ara
amik sekali ubat2 utk standby kan.huhuhuhuh saspen2 pg2 nak jalan demam plak dia.

muke x macam budak demam kan...
naseb baik mood ara baik pg tu :)


ok da xmo demam k..kita nak jalan



jom jln!!!!mane????
singapore! yeyeyeyeyyey :)



0 comments:

Post a Comment