Pages

Monday, 20 April 2015

sihat sebelom sakit

hai uols :)
minggu lepas minggu yang super duper busy! 
badan mak naik letih..
rabu lepas aku dah mula rs x sedap badan..tekak kering :(
khamis badan mula panas dan sesema 
tapi aku kuatkan jugak sbb khamis lepas kami jadi tuan rumah untuk majlis perhimpunan bulanan.
Jumaat mmg aku dah x larat + suara pon xde tp g koje gak 
sabtu & ahad mmg aku baring je..2hari ditarik nikmat bekata2..some jd x de mood
panasnye!! aku berpeloh2 tdo malam tp seseme :(
ni demam ape ni..ni demam rindu heheeheheheheheh :)

keadaan cuaca sekarang x elok! so korang2 jg kesihatan elok2
jgn banyak terdedah dengan keadaan luar sekarang
hrni pon aku masih demam batok & selsema
xpe lah...sakit tu penghapus dosa kan :)

cepat baik!! semangat masih kuat walau badan domam 
:)

2 comments:

  1. Get Well soon Reha.. Minum air banyak2 !..hehe

    ReplyDelete
  2. have a good rest reha. minum banyak air kosong... take care...

    ReplyDelete