Pages

Thursday, 23 April 2015

selera gajah



jumaat haritu 
anak buah incek am, fiza blanje makan :)
so dok pk2 nk makan ape...memasing x mo p mall...
ok jom SS MUrni sudah!!! hahahahahahah

so terus pecut ke bukit jalil...sampai2 orang dah penoh! bila jek yg kosong kat Murni ni kan huhuhuhu

Korang jangan x tau demam aku yang x kebah2 dr rabu sampai hrni! 
tapi selera masyaallah kalah orang sihat
aku boleh abiskan 10 bijik karipap dalam satu masa!
hahahhahaha jangan terkejut! ni namo nyo domam2 selero gajah!
lantak la labu..nnt iols diet blk hahahaahahahahahah

air yang di oder hahaha
aku sekarang hantu kopi ais! yang lain x mo!

nasi goreng meletop! mmg meletop super pedas dengan hirisan petai
adoiii taip pon kecor!


yang ni fiza oder
mee raja seafood rsnye! gile penoh pinggan 
meeraja,kentang grg,chiken chop,pastu ade seafood yang digrill & goreng keropok lg
hahahaaahahaaa
ajk kongsi je oder dia x nk hahahah pengsan nak ngabiskan!

ok keyang!!!!!
bye :)

4 comments:

  1. OMG...abis ke makan meeraja tu?

    ReplyDelete
  2. Bak kata org Melaka..."Ni makan ke mentekedarah?" Huhuhuhu......kalau cheatday, mmg sedap ngadap ni...pastu nangis tumbuk2 perut....

    ReplyDelete
  3. Reha, demam yana dah kebah, no need tisu ke hulu ke hilir dah..hehe..and 1 more think yana da period.(delay 2days).haha..bahagia sebab 2mgu lg nk hanimung!..haha

    Get well soon Reha! Karipap 10ketul bnyk tuuuuuuu...hehe

    ReplyDelete
  4. ya ampunnnnn...aku puasa ni nok...
    bertabah je la tgk kopi ais tu...huahuahua...

    ReplyDelete