Pages

Tuesday, 21 April 2015

fueling d'garden

ok kali ni aku nak cite pasal satu restaurant baru 
baru x baru la...hihihihiihii
"Restaurant fueling d'garden" 
ni terletak di jalan reko kat hentian kajang
senang sangat korang pusing sahaja hentian nnt korang akan nampak restaurant ni di sebelah kiri

gambo hasi curik dr ig fueling d'garden
aritu aku nak snap x dan lepak sampai kedai tutup hahahahhaahah :)

ape yang aku nak bgtau makanan kat sini sedap2 tau
mungkin dimasak dengan kasih sayang :) ye la chef dari air tangan ibu tokey kedai tu sendiri
aku dah berpeluang merasa minggu lepas
adoiii memang mengancam abis! menu yang aku sempat oder dan rsa hrtu mee rebus
addoiiiii mmg terbaik...kuah dia pekat & sedap!!

mee rebus

kakak ipo aku plak oder mee grg ketam

mmg terangkat rasa dia!

banyak lg menu yg menarik ade kat kedai ni...mmg aku datang lagi nnt!!! 
aku da siap skodeng menu2 terliur yang ade ig fueling d'garden ni !
korang pon konpom meleleh hahahahahahaahhaa

mee tulang  @ mee racun yang pemes kat batu pahat
dah korang x yah susah nak p jauh2 kat kajang pon hado! hahahahhaahhaha

prata telor :)

prata gulong :)
ade sayor & ayam dalam dia

maggi ketam :)


yang ni paling membuat hati tetambat
sbb dah lama x makan :)
sop tulang merah...korang x yah sesusah nak p singapore kat fueling d'garden pon dah ado tau
chef ni pon asal dia dr singapore :)




 menu yang boleh korang pilih

apa yang menarik juga kat restaurant ni jugak ade pilihan steam boat
tp aku lupe plak nak snap menu utk steam boat tu :)
tp apa yang penah aku dgr dr kawan2 yang lain sos steam boat dia sedap!!
nnt aku rs sendr dan bgtau korang ye :)

oohh ye...nntkan fueling d'garden
 dalam rancangan Jalan-Jalan Cari Makan nnt :)


fueling d'garden

alamat :12, Jalan Hentian 3,
 Taman Tenaga, 43000 Kajang, Selangor



1 comments:

  1. ya allah aku teringin gile kot mkn sup tulang merah tu..sejak dr pregnant kasyah lg..nak ajak laki aku pergi terjah sini.

    ReplyDelete