Pages

Friday, 23 January 2015

Perjuangan Perjalanan TTC

auto update :)


Bismillahirahmannirahim

Harini aku akan ke HKL untuk mulakan rawatan kesuburan :)
Insyaallah doakan yang terbaik buat diriku dan suami.
Satu-satu nya perkara yang aku x pernah aku kongsi kan 
dan luahkan 
semoga dipermudahkan segalanya..insyaallah

Kepada yang mengenali..jgn lah perkara ini dihebahkan atau diperkatakan 
untuk ditertawakan...
cukup sekadar korang tau dan memberikan sokongan.

Semoga permulaan 2015 ini memberi pinjaman senyuman
yang kami idam idam2 kan..
semoga semua usaha ini diberkati dan dilimpahi Oleh Allah Insyaallah Amin

6 comments:

  1. In sha Allah semoga semuanya dipermudahkan.. Jangan putus asa. Selagi ada jalan selagi tulah usaha. Kalau dah memang rezeki ko, adalah khabar gembira nanti. Aku doakan utk kawan2 aku.

    ReplyDelete
  2. InshaAllah....mana tahu doa stranger ade keberkatan untuk usaha awak suami isteri....kita berusaha sebaik mungkin, biar Allah SWT permudahkan semuanya dan ada berita gembira untuk kita TTCians semuanya...amin!

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya..all the best.. Huhu aku plak berehat sebentar.. kumpul duit semula..hehe

    ReplyDelete
  4. Smg Allah permudahkan ...amin...

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan segalanya Reha... aamiinn =)

    ReplyDelete
  6. insyaallah tq ye semua :)
    Alhamdulillah...amin.....

    ReplyDelete