Pages

Monday, 12 January 2015

cerita pertama 2015

yeaaahhhhaaaaa
akhirnya dapat gak hapdate cerita 2015 setelah marathon cerita 2014 hahahahahaha

alhamdullilah 2015 :)
 semoga tahun ni banyak senyuman yang bakal aku kongsi kan dalam belog ku ini.

amin :)

2 jan 2015 
aku balik kampung untuk jenguk mak ngn abah sebelom diorang berangkat ke 
tanah suci untuk menunaikan umrah

blk naik bas jok!
senang cepat mudah dan murah hahahahaha
mmg pilihan aku tiap kali aku blk sorng..x kose aku nk drive sesorang
hihhihihihi


Mak ngn abah gerak 4hb tp aku gerak blk kl awal 3hb petang aku naik bas blk
 sbb nk kejar antar mak ngn abah esok nye kat klia
hahahah gigih kan aku :)

ni masa nk tgg bas nk gerak blk kl ngn ank bujang rifqi irfan :)


Sampai kl je terus incik am ajak p dating kat mines

isi perot kat fish n co :)
first time makan kat sini..ok lah tp pada aku sedap lg kot makan 
The Manhanthan Fish..
tekak masing2 kan hihhih

layan gambo jek la :)






tgk le punya tamak x mo kongsi nak sorang satu...sudahnye x abis..kasi bungkus la hahahahaha..

Sebelom balik singgah sini dulu...adoi dr zaman dating sampai sekarang dok le main game jok hahahahahaha



muke ade senyum puas hati abis duit main game...
hahahahahahahah
bye :)


0 comments:

Post a Comment