Pages

Wednesday, 23 October 2013

risda weight down

Assalamualaikum Semua!!!!!

:)
lame x merajinkan diri membebel kat blog hahahaaaahha
hrni ntah mood datang dari mane rajin lak meng 'update' hahahahahahahah...

ok jom cerita pasal program risda weight down. Program ini adalah anjuran RISDA untuk menggalakkan pekerja menurunkan berat badan ke arah menjaga kesihatan diri  :)

yes.. :) aku juga masuk!!! yeeaaahhhh boleh jdkan semangat dalam menurukan berat badan dan nk slim melim hahaahahahahahaa....Semalam adalah Pelancaran Program ini dan kami semua peserta kne amik gambo dan timbang berat badan. Siap cek satu badan takot kalau-kalau ade yang bawak pemberat untuk menang. sbb hadiah yang dijanjikan jugak best $$$$$$$ hihihihihi

kategori lelaki dan perempuan iaitu wang tunai RM2,000 bagi tempat pertama,
 RM1,500 (kedua),
 RM1,000 (ketiga) dan
 RM200 (saguhati) bagi pemenang 20 peserta seterusnya.

dapat saguhati pon jadi la kan..haahahaah mcm beria jerk...tp insyaallah x do yang mustahil kan,,,,sbb sebelum ni pon aku dah berjaya turunkan 10kg :)
wahhhhh betapa gomok nye saye!!!!!


Pelancaran RISDA Weight Down
gambar dr utusan malaysia  23 okt 2013

so inilah kami :)
calon-calon weight down hahahahahahaha
nak muntah makcik tgk hahahahahahahah

ija-me-kakyus

me-kakyus
ok makcik  10 kg lebih berat dr orng sebelah ye hahahahaha sekampit boreh uolllssss...redha je la da gemokkan hahahahhahahaha


pose dr  bakal pemenang risda weight down hahaahahahahaha



ok yang ni plak random health screening yang dijalanka pada setiap peserta

see..berat aku 73.4kg okay!!!! x ok dengan ketinggian menjadikan BMI aku 28.7
huaaaargghhh nages lg !!!!

tp boleh la upah senyum sebab tekanan darah...denyutan jantung... glukos dalam darah n kolestrol some ok...cantek bak kate nurse hahahahhahahahaha...




ok nak tgk berjaya ke tak tgg program ni tamat nnt pada 22 Januari 2014

cayoookkkkk reha!!!!!!!!!

bye!

0 comments:

Post a Comment