Pages

Thursday, 15 August 2013

ijab & qabul

walu :)

salam ramadhan ke9 semua....

~tq pakcik google~

semlm korang layan x cerita ijab & qabul ????? serius sedih ooo...aku x memasal menitik ayo mato...tp aku mmg hati tisu dengar panggilan hangit pon aku yg over menitik air mata mcm aku yg kene!! hahahahahaha...

opssss sorry lari topik :)

masa tgk drama ni aku pon feeling2 gak..... hahahahah ye la,.. melihatkan adegan romantika de amor adi puta  & nora danish...sure buat korang senyum sorang2 hihihihihi ala2 cerita adegan ms drama adam dan hawa...kuikuikuiiiii,,

 kisah ijab dan qabul yang bermula dari perkenalan, bersatu..masalah rumah tangga sbb tiada cahaya mata..sakit...dikhianati kawan....hinggalah adi putra kemalangan di malam raya & akhirnya mereka mati bersama  walau dalam situasi yang berbeza   :(( 

huhuhuhuhu....ok kalau korang yang dah tgk mst korang tau kan...so yang belum layan..sila tonton online sekarang :)

so jom layan lirik soundtrack drama ijab & qabul :) 

lagu  dengarlah bintang hati ku 

dengarlah bintang hati ku aku akan menjagamu
dalam hidup dan matiku hanya kau yang ku tuju
dan teringat janjiku pada musuatu hari pasti akan ku tepati
aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walau ku tahu raga mu tak utuh
ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh
kerana bagi ku engkaulah nyawaku

aku akan menjagamu semampu dan sebisaku

walau ku tahu raga mu tak utuh
ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh
kerana bagi ku engkaulah nyawaku
kerana bagi ku engkaulah nyawaku


~DE MEISIS~


ok lah bubye!!!! nk fokus buat skrip pengacaraan jp ! chow :)


psssttt : adi putra & nora danish ni mmg gandingan best kan hihihii :p

0 comments:

Post a Comment