Pages

Monday, 12 December 2011

ditinggalkan dan meninggalkan mane lagi sakit?

assalamualaikum :))

ditinggalkan o meninggalkan pade korang mane lagi perit n sedih?????

hiihihih n3 tokleh bla....pepagi hari ni sayu sbb hari ni hingga khamis aku akan ke terengganu dan kelantan untuk meting n 'site visit' huaaaaaarrgggg nk nanges aku rs :(

bukan gedik o mengade! tapi kenyataan nya aku baru jumpe incek am 3hari setelah ditinggalkan selama 12hari!!
dah ar sebelum tu pon kitorg jumpa tok 5 hari selepas ditinggalkan selama 11hari huaaarrrrggghhhh
:(( jumaat ni dapat lah spend masa bersama 3hr
sebelum incek am o/station lagi tok 5hari!!!!!! :((
bile total2 balik lebih kurang 10 hari kitorg jumpe :( campur tolak jam sekali hahahahahha melampau!
ni bukan sedih tapi double triple sedih! juta2 lemon sedih!!!!!! tolong makcik nak nages!!!!! huaaaarrggg


pedih! pasrah! tapi x pe ujung bulan ni jgn ganggu kami dengan kerja! kami nak honeymooon hahahahahhaah :))

p/s :- ngah pulun keje supaya x diganggu hahahahahhahaha :p

3 comments:

  1. Sama lah.....saya tak pernah tinggalkan hubby...tapi dia kerap outstation tglkan saya...mmg sgt2 sedih nak2 kalau dia outstation obesi...huk huk...sabr jela kan....=(

    ReplyDelete
  2. dulukan
    mase bercinta, slalu cakap ngan En.Somi::

    biar saya tinggalkan awak,
    jangan awak tinggalkan saya!
    (banyak maksudnye ni...)

    tu tgk tjuk entry ni, teringat masa cintan cintun ni...hehe

    skrg saya slalu kena tinggal
    somi outstation...huhu!
    sedih lorrrrrrr...plus boring!

    ReplyDelete
  3. ciannya dia.. x pe, hujung bulan ni honeymoon puas2 k.. honeymoon kat mana tu?? nak kacau boleh?? hihihi

    ReplyDelete