Pages

Sunday, 9 October 2011

mari berjimat :))

haluuuuu.......hrni aku nak kongsi ngn korang something.....
produk membasuh ape yang korang gune?????

sabtu lepas kitorng dating kat alamanda n beli brg2 dapurkdat care4 kebetulan mmg aku nak p care4 sbb sabun basuh dah bis :))
korang penah guna x ni ???????????????


yep pencuci pakaian brand care4......aku dah jatuh cinta pada brand ni!!! :))




dulu aku guna kan brand dinamo... tapi setelah di usha oleh sorang member aku ni sbb dia pengguna care4......aku pon try ler...


n hasil nya mmg wow....bau pon wangi...n serius aku suke!!! jatuh cinta plak.....n dapat jimat manyak2!!!!
5liter hanya RM10.30
yup murah kan.....hahahhaha so tok korang yang rs nk berjimat mcm aku p le cr kat care4...n try.....
mst korang senyum :))
hhihihihii

1 comments:

  1. Kekda pakai camni gak.
    Tp yg brand Jusco.
    Murah sket dari Dynamo. Wangi pun wangi.

    Kita ni kadang terlalu 'taksub' ngan brand, tu kadang cam igt yg brand tu lagi bes. Huhu :D

    ReplyDelete