Pages

Wednesday, 19 October 2011

~kenangan zaman bercinta~

salam uooolllssss..................
:)
memlm ni dok menggodek lappy....bosannyer....incek hubby o/station ke melaka hu
boring sgt puas dah ckp ngn dinding hhihiihihihhihiihih
godek2 jumpe gambo ms bercinta........
sweet moment tp moment pas kawen lg sweet gula3 kan gang hihihihii

kitorg ni zaman bercinta jarak jauh haahahaah aku kt johor
incek hubby kt kl....so mmg jarang jumpe...sampai la aku sambg blajar kt kl bru le date2
hahhaaah tu pun just weekdays...weekend aku blk kpg! homesick!
haahaaah ade abe pon homesick kan aku ni hhihi :p



lrt train......hihihi memula naik bas...upgrade naik lrt...bli moto.....pastu bru naek kete...
yeeeeaaahhh journey bersusah payah bersama haahaaahaah :p




gemuk ade dua dagu haahahahahaaaaa


karok!yeee incek hubby ku kurus byer ms ni hahaahaaahha :p


yeaaaaaahhh ape2 pon alhamdullilah kami diberi peluang untuk mengecapi nikmat kehidupan berumah tangga..... n byk hijrah yang ku temui dalam hidup ini....
semoga kami kekal bahagia
dijauhkan dr bisikan syaitan
dimurahkan dengan rezeki yang melimpah
dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah
amin :)


sengih la sayang hahahhahahahahhaha
:)

3 comments:

  1. HEHE~ tetiba ida pun nak taruk pic sebelum kawen la.. hiks.. Rindu le tuh tengok pic hubby..hehe~

    ReplyDelete
  2. a'ah..zmn cintan cintun mmg besh..dan bila dh kawin,lagi2 besh!!(cm iklan myvi plk)

    ReplyDelete
  3. eida ; hahahhaha letak3...mud merindu hahahhahah x sabo nak cuti lama2 hahahhahahaha

    sinar cahaya ; wah.....seronok kan....skrg pon leh cinta cintun lg hihihihihii

    ReplyDelete