Pages

Friday, 3 June 2011

cadar tilam n bantal baby :)

weehuuuu
kali ni nak story pasal cadar tilam n bantal tok baby
so mcm biase maklong yang over x-cited ni mcm2 nak wat tok baby
hihihihi tu baru baby adik kalu baby aku sendr
alamatnye segala bagai nak aku siapkan some.....
hihihihihihi x sabar sgt nak ader baby sendr :)
teringin sgt.... :))
semoga allah mendengar dan memakbulkan doaku yang satu ini amin....
hihihihihihi :))
selain tok bakal anak buah aku ni.....aku jahitkan jugak tok my best friend akid
due date die ngn adik aku selang sehari jerk.....
sape la kuar dulu ek...hahahahha jeng....jeng....
bestnye ....x sabar nak tium2 baby2 tu......
mst bau die......ummmmmmmpppp.........hihihihihi tersyok sendr plak....
jom layan gambo cadar n bantal bb yg aku dah siapkan tu :)


for my sis lia
eh salah dah for baby :)

yang ni tok baby akid :)
kaler ijau.....:)
ni kale mama kamu yang pilih yerk baby bukan mumy ya yang nak hihihihiihhi
kalu mumy mst pink2  hhiiihhi comel i like :))
hiihihihi
so sesape yang berminat bolehla tgk jerk....aku ni pemalas sket hihihihihi :))

0 comments:

Post a Comment