Pages

Tuesday, 10 May 2011

termenung :(

termenung??????????hahhahahaahhahahaahahha

so cute n cute........hahhahahaahah
hu....nak tau nape mgg ni mgg termenung....sbenarnyer aku mmg selalu temenung :p
sbb mgg ni aku kesorangan.........:(
sebenarnye dari mgg lepas lagi aku tinggal sesorang.....
hubby ku mmg busy kalahkan pengarah hahahhahahah sorry dy :p
sebenarnye bulan lepas hubby ku busy ngn aktiviti kursus di tioman selama 21 hari......
mmg cantek + best gle p tioman...

hhiiih padahal aku x p just layan gambo hubby jerk WEEEkkkk :P
gambo cik hubby with their friends
nampak mcm berjalan2 jerk kan so jeles!!!! tp hakikatnyer...diorg wat kajian kat ctu (iyerk la tu sayg!)
hahhahahahahhahaha
sambung blk.....kelaut plak aku ni hahahhahahah
korang le bayangkan x betapa aku 'betapa' hahahhahahah mmg bosan tapi aku aku aku mst kuat
tugas dan tangungjawab hubby ku besar.......ape2 pon doaku always mengiringi hubby ku....
semoga dy selamat pergi dan pulang setiap kali o/station hahahhahahah
pastu kitorg jumpa 4hr 1/2....hhahhahahahah le main 1/2...1/2 plak ek..... hiihihihihi....
pastu hubby busy lagi....p ke hutan simpan kat besut terengganu kali ni plak selama 16 hr.......
yerk kesian kan...lamenye....sila kesat air mata .......huaaauuuuaaahh indu i tau!!!!!
smile ~(^,^) hidup mst ceria walau hati merundum kerinduan (ayat x le bla)hahahahha
n now setelah seminggu berdua-dua 'an (honeymoon mud okay) hahahahahha hubby ke temerloh plak tok 3hr.....tp walau 3 hr.....kami hanya jumpa 1/2 hr jerk sebelum hubby grak ke sabah tok 13 hari huaaaarrgggg.....sila nages lagi....hahahhahahahha cian i kan......ape2 pon x sabar nak jumpa hubby khamis ni..sunyi sangat dok ngadap dinding sorg2 hahahahahhaahahhaah bb come to mumy hihihihihi :P
miss u sayang!!!!!!!
lap u ummmphhhxxx....hahahhaha

0 comments:

Post a Comment