Pages

Sunday, 15 May 2011

tempat jatuh lagi dikenang :)

waluuuuu.....
amacm tajuk gempak x??? hihihiihi
tp betul kan.....tempat jatuh lagi dikenang...inikan pula tempat bermain....
:-)
sebenarnye aku dah lame x jln kaki p kdai mak aku kat bustand....
so hr ni nk excersice nyer pasal trun le jln kaki hiihihihihihi (bersenam la sgt) hahahahaah
bile turun jerk nak p kdai alih2 ade ketapi
(umah aku dekat ngn landasan ketapi n tok p kdai mak aku kene lintas landasan ketapi  tu)
so terus teringat kenangan dolu2....hihihihi aku ni membesar bukan la dalam family yg senang tapi sederhana
sebenarnyer dulu kecik2 ak mmg expert panjat ketapi tok melintas tp
sekarang??????????? hahahahahahah x mungkin aku memanjat tok melintas......
hahahahhahahhaha
 inilah jalan yang aku perlu lalu tok p ke kadai mak aku...bersemak kalau dulu bersih jerk....seram aku hahhaahhahaha dulu byk "matpet" tp sekarang dah ok sket...x do plak ms aku lalu tu
 tangga yang digunakan dr zaman aku kecik2 lagi sampai sekarang....uzur gle dah kayu2 dia.... hu
 panjang gler ooOooooOoo letih aku jalan sampai ujung ....almaklumlah nak panjat dah x boleh hahahahahhaha
 muke terpakse "bersenam" pagi tadi hahahhahhaahahahahahha
 a......kat cnilah yg aku gunakan tok panjat....pastu terus lintas.....hihiihi nakal kan.... :P
pandangan laluan yang digunakan dr dulu sampai sekarang sbgai penghubung orang jln temenggong tok ke bandar....kalu jln kaki la......kalu naik kete jln lain hahahahahhahahahahahah

tapi walau ape pon.....inilah jlan yang aku...adik beradik aku n kawan2 aku gunakan tok p sekolah o bando.....hahahahahhahahaa......serius indu nak p time tu semula...  :P
tapi kan aku pon ade abadikan kenangan masa kawen kat cni hiihihihihi nak tgk ?????
tadaaaaaaa hihihihi.......

0 comments:

Post a Comment