Pages

Wednesday, 11 May 2011

nk jalan2..... :(

waluuuuuuu.......
sekarang ni x tau la nape mud asik nk jalan2 jerk
tapi x pnah kesampaian.....
yerk ar incek hubby dok busy :(
sebenarnye aku ade 2 tempat yang aku nak p tapi x dapat p lagi
hiihihihihihihiihih ~(^,^)~
dah lame aku suara kan pade incek hubby
tapi dier x layan hahahahahhah
first.... aku nak jln kat cni :)
tp incek hubby kate nk wat per...dia dah puas tgk minatang....
hu :( itu sayang...mummy suker... please dong ~(=,=)~
sebenarnye kan...... inilah satu2 nyer tempat yang aku nak pergi dr zaman kitorg bercinta lg
hhahahahah nak tau kenape????
sbb citer p.ramli "masam-masam manis" kan dating kt cni
~(^,^)~
ensem mcm gajah......
hahahahhahahahahah...... i lke~~~~~~ wik...wink... :p
mintak2 ar nnt incek hubby ku termakn pujuk rayuku hahahahahhahahah :p

pastu aku nk p cni~~~

yup pusat sains negara........
tok pengetahuan korang aku x pnah sampai lagi kat cni hahahahahhahahahha
tapi sbb yang paling best aku nak p cni adalah...
jeng...jeng....jeng.......
 dinos alive!!!!!!!!!!
yeeeeeeeyyyy ade pameran dinasor....
teringin sgt nak p.......tp incek hubby x bg hu :(
majuk lagi :(
x kecian kat kiter pon..............
hu dah a nak bis dah ujung bln ni hu....
nak p~~~~ nak p~~~~~
:))

0 comments:

Post a Comment