Pages

Wednesday, 4 January 2017

2017

hahahahahaha
lame x mencoret kat sini..kalu nk ikot kan hari2
aku jalan2 bace blog kawan2 tp nk menaip cukop la malas
xtau la mne g saka rajin aku hadooiii

ape pon moga x terlambat untuk aku ucapkan selamat menyambut tahun baru 2017

Tuesday, 19 April 2016

alhamdulillah!



alhamdulillah
pagi jumaat
26022016 : 4.54am
aku selamat melahirkan seorang puteri
3.45kg di hospital serdang selangor
syukur alhamdulillah...akhirnya :)
setelah 6thn bergelar suami isteri kau hadir dalam rahimku
hari ini kau menyinari hidup umi & baba
terima kasih Allah
doaku
semoga kau menjadi anak yg soleheh berguna sebagai insani dunia &akhirat
anakku
Aisyah Nur Medina bt Mohammad Hamdan
nnt aku susun cerita satu persatu :)

day 1





 day 2 





hari ini :)
54days 
alhamdulillah!



Thursday, 18 February 2016

masih bersiaran

yeeeaahhh
masih lg bersiaran
lom ade lagi tanda2 baby nak keluar x pe lom ms nye lagi
baru 39 minggu...hahahahha ayat sedapkan hati sendiri

salah satu usaha ku sekarang hari2 adalah hari tanpa lif
naik turun je la tangga pelan2...ofis akukat tingkat 5 je pon hehheeeheheh
gigihkan...lg gigih semlm aku turun dr tingkat 12...turun je la mampu naik tingkat 12 
haru kang hahahahahahhah

incik am pon da soh cuti awal...tp iols is sayang coti :)
selagi larat aku koje je la dok umah pon baring makan tdo je kan baik aku koje :)
le gak aku turun naik tangga

hari ni checkup kat hospital lg dan doc dah bg surat untuk masuk ward
kalau masih belom bersalin 2 mac ni kene serah diri..
huhuuhu.....ok baby keluar sebelum tarikh tu ye sayang...
hari2 dok cakap hahahahahahha

doakan ye :)